|      

  

Detail nabídky3655/2019/Koordinátor zákaznického servisu s Angličtinou - výhoda FJ,NJ


Lokalita:

Ostrava


Informace o klientovi:

Naším klientem je zahraniční společnost zabývající se poskytováním asistenčních služeb v oblasti cestovního pojištění a pojištění automobilů.


Náplň práce:


Telefonická komunikace s klienty - poskytování informací
Zpracování dokladů týkajících se pojistných událostí a jejich vkládání do databáze
Administrativní podpora při řešení klientských požadavků
Komunikace s dodavateli a partnery
Komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti
Ochota práce na směny - možnost volby směn.


Požadujeme:


Profesionální jednání a empatie v komunikaci se zákazníkem
Znalost práce s počítačem
Předchozí zkušenosti na obdobné pozici (zákaznický servis, call centrum apod.) nejsou podmínkou, ale výhodou.
Velmi dobrá francouzština, němčina je velkou VÝHODOU.
Komunikativní angličtina je podmínkou.
Orientace v informacích, rychlost, schopnost pracovat na více věcech najednou.


Nabízíme:


Zázemí silné a stabilní společnosti
Nejedná se o obchod (nemusíte nikomu nic nabízet)
Nadstandardní zaměstnanecké výhody (příspěvek na dopravu, aj.)
Zajímavou, odpovědnou a rozmanitou práci v příjemném prostředí
Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
Vhodné i jako částečný úvazek.
Vhodné pro absolventy.


Kontakty:

Jiří Kubza, 597479237, jkubza@specialist.cz

V případě Vašeho zájmu o tuto pozici vyplňte prosím následující formulář.